Gegevens klager
Naam | |
Voornaam | |
Telefoon | |
Sekse | man / vrouw |
Groep: | |
Functie | ☐ jeugdlid ☐ seniorlid ☐ ouder / verzorger ☐ trainer ☐ bestuur ☐ overig |
| |
Klacht gericht tegen:
Gegevens aangeklaagde
Naam | |
Voornaam | |
Sekse | man / vrouw |
Groep: | |
Functie
| ☐ jeugdlid ☐ seniorlid ☐ ouder / verzorger ☐ trainer ☐ bestuur ☐ overig |
Wat is de klacht?
(omschrijving ongewenst gedrag: wie, wat, waar, wanneer, tegen wie, getuigen?)
Wat zijn de gevolgen van het ongewenst gedrag voor de klager?
Wat moet er veranderen? Waar ligt de oplossing?
Wat verwacht de klager van de vertrouwenspersoon?
Welke vervolgstap wil de klager zetten?
☐ Klager onderneemt zelf actie richting persoon/aangeklaagde
☐ Klager voert gesprek met de aangeklaagde met ondersteuning van de vertrouwenspersoon ☐ Klager voert gesprek met de aangeklaagde met ondersteuning van de externe vertrouwenspersoon (knau) ☐ Klager legt een klacht neer bij het bestuur (evt met ondersteuning externe vertrouwenspersoon) ☐ Klager dient formele klacht in bij bestuur (evt met ondersteuning externe vertrouwenspersoon) ☐ Klager doet aangifte bij politie (Eventueel met ondersteuning van externe vertrouwenspersoon) ☐ Anders:…………………………………………….. |
Gemaakte afspraken
Mogelijkheid voor ondertekening
Plaats en datum
| |
Handtekening klager
| |
Handtekening vertrouwenspersoon
| |