Gegevens klager
Naam |
|
Voornaam |
|
Telefoon |
|
Sekse | man / vrouw |
Groep: | |
Functie
|
ÿ jeugdlid
ÿ seniorlid ÿ ouder / verzorger ÿ trainer ÿ bestuur ÿ overig |
Klacht gericht tegen:
Naam | |
Voornaam | |
Sekse | man / vrouw |
Groep: | |
Functie
|
ÿ jeugdlid
ÿ seniorlid ÿ ouder / verzorger ÿ trainer ÿ bestuur ÿ overig |
Wat is de klacht?
(omschrijving ongewenst gedrag: wie, wat, waar, wanneer, tegen wie, getuigen?)
|
Wat zijn de gevolgen van het ongewenst gedrag voor de klager?
|
Wat moet er veranderen? Waar ligt de oplossing?
|
Wat verwacht de klager van de vertrouwenspersoon?
|
Welke vervolgstap wil de klager zetten?
ÿ Klager onderneemt zelf actie richting persoon/aangeklaagde
ÿ Klager voert gesprek met de aangeklaagde met ondersteuning van de vertrouwenspersoon ÿ Klager voert gesprek met de aangeklaagde met ondersteuning van de externe vertrouwenspersoon (knau) ÿ Klager legt een klacht neer bij het bestuur (evt met ondersteuning externe vertrouwenspersoon) ÿ Klager dient formele klacht in bij bestuur (evt met ondersteuning externe vertrouwenspersoon) ÿ Klager doet aangifte bij politie (Eventueel met ondersteuning van externe vertrouwenspersoon) ÿ Anders:……………………………………………..
|
Gemaakte afspraken
|
Plaats en datum | |
Handtekening klager | |
Handtekening vertrouwenspersoon |