PR Commissie
Voor de PR-Commissie zijn de volgende belangrijke kerntaken geformuleerd:
- Informeren van leden van allerhande zaken in en rondom de atletiekvereniging en atletiek in het algemeen
- Informeren van externe partijen (gemeente, KNAU, andere sportverenigingen, kranten e.d. )
- Opzetten en uitvoeren van een PR- en sponsorbeleid voor de club, voor het materiaal en voor de evenementen
- Opzetten en uitvoeren van een vrijwilligersbeleid
De PR-commissie heeft daarbij de volgende doelen voor ogen:
- Meer leden en meer binding van de leden aan de vereniging
- Meer reclame-inkomsten en binding van bedrijven aan de vereniging
- Vergroten naamsbekendheid in de regio
- Goede verhouding met externe partijen op basis van gelijkwaardigheid
- Creatie van een betrokken kern van vrijwilligers
- Genereren van een derde geldstroom, naast contributie en kantine-inkomsten
De volgende media kunnen hierbij worden ingezet:
- Clubblad De Koploper
- Informatieboekje
- Website
- Nieuwsbrieven
- Persoonlijke contacten
- Tenue
- Reclameborden